autodiagnostika
Autodílna Dvořák provádí autodiagnostiku motoru a ostatních řídících jednotek vozidel značek AUDI, CITROEN, DACIA, DAEWOO, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, KIA, LANCIA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SEAT, SUZUKI, ŠKODA, TOYOTA, VOLKSWAGEN a další….
Problematice auto diagnostiky se věnujeme dlouhodobě a společně s autoelektrikou se jedná o naší specializaci. Pokud máte problém s diagnostikou motoru nebo čehokoli jiného, můžete se na nás obrátit. Máme za sebou přes 15let praxe, stále se školíme a zdokonalujeme. Nestane se tak, že oprava bude probíhat metodou pokus omyl. Diagnostika aut je naše specializace.
Vyhýbáme se univerálním diagnostikám, u kterých je výsledek vždy nejistý a nedůvěryhodný. Soustředíme se na diagnostické přístroje zaměřené na konkrétní značku vozu, kde je mnohem lepší podpora, možnosti kofigurace a na naměřené data se nechá spolehnout, narozdíl od diagnostik universálních a neoficiálních.
Součástí našeho vybavení jsou moderní přístroje, které pravidelně aktualizujeme a obměňujeme. Základem naší práce je sériová i paralelní diagnostika. Dokážeme provádět i opravy kabelových svazků, kódovat komfortní funkce vozidel, kodovat tažné zařízení, nastavovat a upravovat komfortní výbavu vozu atd. Disponujeme aktualizovanými oficiálními diagnostickými přístroji VagCom Profi, HI-COM, FO-COM,FI-COM, PSA-COM, Multidiag, Delphi, OBD reader atd.
sériová diagnostika
Nabízí základní měření, umožňuje provádět zásahy do řídících jednotek, nastavovat hodnoty a zjišťovat závady. Připojení diagnostického přístroje k řídící jednotce a vyčtení paměti závad je obvykle prvním krokem při zjišťování příčiny elektronického problému na vozidle.
čtení / mazání paměti závad řídící jednotky
zobrazení hodnot ze snímačů a akčních členů
mazání servisních intervalů
nastavení konfigurace vozidla
test akčních členů
- otestuje například funkci motoru čerpadla ABS, nastavovače škrtící klapky atd.
přizpůsobení
- např. dálkového ovládání, nových klíčů k imobilizéru, škrtící klapky
U nás slovo diagnostika neznamená pouhé ¨vyčtení a smazání chybových kódů¨. V první řadě využíváme sériovou diagnostiku pro zjištění chybových kódů, základních veličin a parametrů, testu jednotlivých akčních členů. V případech kdy po sériové diagnostice není jednoznačný postup opravy, nastává prostor pro paralelní diagnostiku. Když si nejsme jisti, že řídící jednotka správně vyhodnotila vadnou komponentu, ověřujeme její pravost pomocí osciloskopu, kde graficky vidíme daný průběh. Jsou případy, kdy chybové kódy jsou zavádějící nebo vůbec žádné nejsou. V tu chvílí provádíme komplexní test jednotlivých snímačů, akčních členů, sběrnic opět z největší části osciloskopem.
paralelní diagnostika (osciloskop)
Oproti klasické diagnostice poskytuje osciloskop přesnější hodnoty v reálném čase, na základě kterých lze s jistotou vyvozovat závěry o příčině poruchy.
Obvykle se právě díky osciloskopu rozliší příčina závady od důsledku a v moderní diagnostické praxi je tento přístroj nenahraditelný. Lze jím řešit závady typu “nikdo si s tím neví rady” nebo závady, které se objevují jen sporadicky. Přesné určení poruchy obvykle eliminuje opravy typu pokus/omyl.
Při dnešních rostoucích cenách náhradních dílů je klíčovou věcí zjistit který díl konkrétně je vadný a ušetřit tak vaše peníze.
Najdete nás
ONLINE REZERVACE
objednejte se online pomocí emailu
Kontakt
Zavolejte nám
+420 777 308 060
KUTNÁ HORA
Slévárenská 308
284 01
autodilna.dvorak@centrum.cz
po - pá 8:00 - 16:00
So - Ne zavřeno